27 sierpnia 2012

Pierwsze koty za płoty i szał zakupowy....

Musze coś koniecznie ogłosić, wszem i wobec!!! 
Jestem uzależniona od Przydasiowego Bazarku !!! 
Słuchajcie tam można kupić takie skarby!!!! 
Kilka cudnych rzeczy mi znów przyszło...boskie....
Dziewczyny - skąd Wy bierzecie takie piękne stemple, papiery, przydaśki itp rzeczy??
Dzisiaj mam imieniny, więc na Przydasiowym nakupiłam sobie w ramach prezentu cała masę dodatków...a co? :)
Dobrze, że mój mąż nie zaglądał jeszcze na konto...hihihihihi 
Pozdrawiam Was cieplutko i serdecznie - biegnę robić pizzę!!!

kwiatuszki imieninowe od córeczki i męża :))

7 komentarzy:

  1. pięknie u Ciebie, czekam na wiecej i wiecej bo zapowiada się niezwykle ciekawie :)) i ta twoja szaleńczość :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kasiu - dziekuję - pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj kochana w klubie uzależnionych :)))
    oj tak ... i ja tu buszuję, po kieszeni idzie, ale, jak przydasie z paczuchy wyjmuję, to banan od ucha do ucha ... :))) świat przestaje istnieć, jestem tylko ja i moje skarby :)
    buziole Moniś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko,
    Wszystkiego najlepszego z okazji imienin! :)
    Mirabelka

    OdpowiedzUsuń
  5. To fakt Bazarek uzależnia :)
    Wszystkiego naj... z okazji imieninek :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję kochane!!! i zapraszam częściej....buziole...

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie na blogowisku !!!! Tu znajdziesz przyjaciół na pewno !!! Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń