27 sierpnia 2012

Mój ukochany scrapbooking i decoupage...

           Pamiętam jak dziś, gdy paręnaście miesięcy temu 
siedziałam przy komputerze zachwycając się cudnymi rzeczami 
tworzonymi przez moje już teraz koleżanki. 
Wzdychałam przy każdym kolejnym zdjęciu, 
mówiąc sobie w duchu jakie to wszystko piękne...
I wtedy naszła mnie myśl : "a może by spróbować?"
 I tak trafiłam na stronę Ustronnego Babińca w Ustroniu Morskim. 
To było to! 
Kurs najpierw decoupagu, a potem scrapbookingu 
tak zamieszał w moim życiu i zaszczepił we mnie tą chęć tworzenia, 
że teraz nie wyobrażam sobie, że mogłabym robić coś innego. 
Pierwsze małe kroczki okazały się narkotykiem, którego chciałam jeszcze 
i jeszcze i nie miałam go nigdy dosyć. 

Natalko - w tym miejscu Ci dziękuję! 
Podarowałaś mi coś, za co jestem Ci niezmiernie wdzięczna! 
Reszta zależy już tylko ode mnie...



To pudełko powstało w zaciszu mojego mieszkania.....

A to moje szaleństwo w brązach....
Parę słów tak na nowy początek i koniec pierwszego wpisu.
Jak już zaczęłam tak dziękować, to muszę to zrobić koniecznie jeszcze raz.
Wielkie.... NIE!.... ogromne podziękowania należą się Beatce 
Gdyby nie ta Twoja czujna ręka i chęć bezinteresownej pomocy 
- nie miałabym bloga jeszcze przez najbliższych parę miesięcy... 
Dziękuję Ci za pomysł, wykonanie i tego "kopa", że w końcu się po tylu miesiącach przymiarek zdecydowałam na jego założenie.... 

Cieszę się, że mam tylu świetnych ludzi wokół siebie.... 

Chcę podziękować też Madzi Czyżak za główkowanie nad nazwą bloga.
Madzia! masz swój ogromny wkład - serdeczne dzięki.... 
Dziewczyny jesteście wielkie!!!!
 

17 komentarzy:

  1. no to się jako pierwsza tutaj melduję !!!
    skrzyneczki Twoje już podziwiałam ... cudne prace !
    Moniś kochana ... nawet nie wiesz, jak się cieszę, że mogłam pomóc :))) wierz mi ... to była dla mnie prawdziwa przyjemność :) jakby co ... polecam się na przyszłość !
    Mam nadzieję, że często będziesz tu zaglądać i swoimi pracami oczka nasze radować :)))
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziękuję i wielki pokłon w Twoją stronę wysyłam...Jesteś cudownie ciepłą i cierpliwą osobą....

      Usuń
    2. oj tam, oj tam ... jak mogę, jak potrafię, to chętnie pomogę :)
      Mam nadzieję, że i stronice mojego bloga odwiedzisz i ślad po sobie pozostawisz ... będzie milusio :)

      Usuń
  2. Moniczko, witaj w blogosferze! bardzo się cieszę, że stworzyłaś swoje miejsce w sieci, gdzie będziesz mogła pokazywać swoje cudeńka :)
    Z wielką przyjemnością będę zaglądać, podglądać i komentować :* Powodzenia, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewunia - również Ci dziękuję za te podpowiedzi i chęć pomocy....Ja tez będę buszować po Twoim blogu - obiecuję! :))

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji założenia bloga! Będę tu zaglądać i cieszyć oko pięknymi dziełami! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję...zapraszam i również pozdrawiam

      Usuń
  4. Życzę, żeby przez ten blog weszło w Twoje życie mnóstwo dobra, inspiracji, radości Powodzenia i wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne życzenia Agnieszko - bardzo dziękuje i pozdrawiam

      Usuń
  5. Moniko gratuluję z całego serca i bardzo się cieszę że Jesteś i tutaj :)
    Z przyjemnością będę zaglądać i podziwiać Twoje cuda :*

    No i do zobaczenia w realu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję - ja tez mam nadzieję, że wkrótce uda nam sie spotkać... pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękne pudełka! Już nie mogę się doczekać Twoich następnych prac. Chętnie będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję - zapraszam oczywiście - i obiecuję wrzucać tutaj coś często! pozdrawiam

      Usuń
  7. Dzień dobry :)
    Jak tu pięknie !!!
    Moniko, już się nie mogę doczekać kolejnego wpisu !!!
    Buziaki serdeczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Agnieszko!! Bardzo dziękuję...to zasługa m.in. Beatki... Zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne skrzyneczki, zwłaszcza ta różowa mnie urzekła :)
    Takimi ślicznościami trzeba się chwalić na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Mirabelko...będę starała sie systematycznie coś wrzucać....pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń